Före kreta kväll

Känner att jag måste städa lite i mitt rum. Hmm, kom nyss hem från Softie. Har följt Ylva och Softie när dom skulle klippa sig, det blev välldigt fint. Sen gick vi till Softie och gjorde lite mat. Igår så var vi i Sävast på före Kreta kväll, det var trevligt. Vi käkade god mat och bade bubbelpool, och utforskade Sävast lite. Haha, japps. Sen for jag hem till Softie och vi kollade på Frusna män söker kärlek och Sverige pussas och kramas sen slog vi på en film och gick och la oss. Ikväll ska jag och Ylva gå på tivolit en sväng och sedan ska jag se Den gröna milen, en underbart bra film. Den är så otroligt bra, gråter i den. Den är hemsk, men den får jag inte missa. Tänkte gå och duscha och sminka mig lite, så ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0