Efter längtad :)

Haha, vaknade nyss för typ 3dje gången. Haha, mamma ringde mig strax efter 9 och sa att jag var tvungen att väcka Malin så hon for till skolan. För att mamma var och jobba och kunde inte fara hemma så jag fick göra det. Jag som låg och sov var halv vaken, gick upp till Malins rum bankade och skrek KLIV UPP! några gånger haha, det var kult. Värsta reaktionen jag fick, haha. Sen har jag fått sms som jag har vaknat av, det är inte vanligt att jag vaknar när jag får sms. Men sedan har jag vaknat av att det är ett jävla dagis här. Malin har tagit hit en kompisar och det har Jack också. Åh, ganska irriternade för jag älskar att vara ensam hemma på morgonen. Det är nå speciellt med de, men vet dock inte vad. Men det är härligt!
Idag så tänkte jag faktiskt dammsuga, sen kanske jag skulle gå förbi Mikaela idag? Skulle se om hon passade i lockar, så jag får gå dit och se sedan. Jag är på jätte bra humör idag, vet inte varför. Det är säkert för att det snart är sommarlov och bra väder, åh. Jag älskar värkligen sommarn, den är efter längtad om jag säger så. Haha! Men nu försöker jag bli pigg, men ska se om det finns nå och käka och ta min underbara morgon rök, så God dag alla glada :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0