Bra idé

Hej hej hallå, allihopa. Kom nyss in, har varit och spelat kubb as länge. Haha, fan va kult det var! Först så var jag, Lisa, Ylva och Softie i parken och spelade. Sen gick vi ner till tivolit och kollade vad det var för karuseller. Haha, sen gick Softie till bussen och Mikaela kom och spelade med oss ist. Jao, sen gick en jätte söt gubbe förbi och Ylva frågade om han ville vara med och spela. Och det ville han, Haha. Fan vad jag skratta, det var jävligt roligt! Haha, japp, sen har jag, Ylva och Lisa suttit och bara dum pratat as länge. Men det var trevligt. Men jag borde gå och lägga mig för jag ska vara på Jack och Malins skolavsluning kl 9 imorgon. Malin går ju ut 9an och Jack 7an, dom har blivit stora. Haha, sista gången jag har en tid att passa på morgonen innan sommar jobbet, om det inte blir nå planer som man har smitit till morgonen, men det lär ju märkas isf. Mamma sa till mig idag att min morfar ska flytta till det ålderdomshemmet jag ska vara på, så jag hoppas på att jag får vara på hans avdelning och kanske bara vara med honom. Haha, det hade ju varit as bra isf.  Haha, men tänkte slå på lite Parlamentet och somna till det, det lät som en underbart bra idé. Så god night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0