Tivolit

Fan va jag är trött, jag kan inte hålla på att sova bort hela dagarna. Måste ju ut och sola och bada. Men idag var det faktiskt lite kyligt i skuggan iaf, det blåser typ. Igår så var jag med Ylva vi gick på tivolit och åkte Break dance, fyyfan vad vi fick åka. Jag trodde helt seriöst att jag skulle spy, började må illa som fan. Haha, sen gick vi hem till mig och käkade lite och såg på Den gröna milen och cykla förbi Coop lite senare och köpte godis. Det vart min onyttiga helg den här helgen, sen ska jag inte vara onyttig på ett bra tag. Haha, sen så var det Blondiner har roligare och sedan Darkness falls, det var bara bra filmer igår. Haha, men det roliga var att jag och Softie snackade om att vi ville se Den gröna milen och Min stora kärlek, åså kollade jag på tvn så var den den gröna milen snart (alltså igår) sen när jag slog på tvn i morse så var den Min stora kärlek på torsdag. Haha, fan va coolt! Haha, men nu ska jag plocka lite i mitt rum. God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0