Välldigt arg....

Jag är arg... Välldig arg.... Vet fan inte varför, men är bara det. Det är säkert för att jag har bråkat med mamma idag, sen fjäskar hon som fan. Det gör min jävligt arg när hon gör de.... Sen så blir jag så les, när dom inte gör som dom säger att dom ska göra. Sen blir jag så les på att vara här i Lule, det händer fan inte ett skit här alltså. Hmm, men men.......
Idag så har jag typ inte gjort ett skit, varit med Sophie senare och spelat GH, sen såg vi på 75 den var bra. Sen lite mer tv. Sen for hon hem, men nu ska jag se en film som börjar snart. Och imorgon ska jag upp typ kl 8. Ska fara till Klubbviken med Softie och Ylva. Så god natt......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0