Man tackar!

Nu har jag lunch igen som vanligt, haha! Har nyss ätit burjare, mumss. Så ska snart ta kaffe och gå ut och röka. Börjar om typ en halv timme. Orkar typ inte gå tillbaka men jag måste.
Igår så for jag och Ylva till hennes morfar och fick lk band, härligt. Man tackar! Ja, sen for vi och tog en rp med Petter, men han var tydligen as sjuk. Så då for vi på Kvantum och "shoppade" haha, eller Ylva gjorde de ;D Vi köpte var sin tidning som vi tänkte läsa när vi kom ut, men då regnade de ;/ så då for jag hem och satte mig vid data. Det som är så tråkigt, men de finns inte så mycket annat att göra. Nånting att roa sig med iaf, ikv blire ju Rix fm festival. Det blir säkert kul, ska se Brolle. Haha, typ den ända jag vill se. Sen kanske man åker nån karrusell, you never know! Men nu ska jag spela harpan åre, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0