Inte så seriöst :P

Kom in för en stund sen, har varit ute med Bysse och snackat med honom ett tag. Nyss så tog jag och Jack ner hans Playstation ner till mitt rum och nu spelar vi GH, är typ duktig på det nu. Kan spela på Medium, hahah! Duktig jag känner mig!
Idag så har jag och Ylva varit i parken och legat och läst och spelat Hunkmemori, hahah! Roligt det var, sen kom vi fram till att vi skulle fara till Klubbviken nån dag. Men det ska bli kult, jag har ju dock aldrig varit där vad jag vet om iaf. Sen så for vi hem till mig och chillade. Sen såg jag och Jack på en jätte rolig film, det var en gammal Kung fu film som dom hade dubbat och gjort om. Haha, fan va jag skratta. Sen kom Sophie förbi och vi snackade och tog en rök som vanligt. Haha. Men nu är jag faktiskt trött, ska nog snart sova. Men Jack ville skriva nån rad å det ska han få göra också! Haha, god natt!

Jack:Im a whore. i fuck for free if u are hot. if u are ugly , were a plast påse , over your head and let me put my dick in your vigania and let it be done. i like when the stars are yellow becouse then i can se skillnad på the stars and månen.
i dont know why im writing this peace of bajs. i think i am high on mandariner med bob marley. han är rätt liten , eller är jag bara hög , jag tänkte dela med mig av ett kort på bob marley , i have him right här. so let oss show honom.
This is my scared story. Okej nu ger jag mig , Nu ska jag berätta min dag.
Det börja liksom med att jag föddes ,äckligt va? Ur min mammas fitta , UHH! Okej , vi spolar tills idag.
Jag vakna , som vanligt , för jag är ju inte död. Klockan var 14:68 jag håller räkningen! Och jag gick upp , dah -.-
Och jag tog på mig ett par byxor , för annars syns morgonbånge och sedan en tröja. Så var jag tyvärr redan uppe då så jag gick. Tills jag kom till vardagsrummet , hälsa på pappas dator. Sedan så kom jag på ensak , va fint väder. Så jag gick ut , tills jag såg ett troll(min pappa) som bad mig gå ut med hundarna , annars får jag kokt stryk. Det är skönt , men mest på lördagarna. Men så går vi vidare ,jag gick förbi shell och bad om cigg men jäveln gav inge så jag sålde mig för ett par bullar.  Det fick gå , men dom går inte och röka , som mandariner. Så satt jag vid datorn tills ett freak(sanna) Kom och ville spela GH och jag ba " VAFAN! " för liksom... jag orkar inte:D skoja , älskar gh.
Kör på Medium och Hard , slå mig bitch! i like big butts and i can not lie , all your brothers came to night , *sjunger*
Okeej. Vad ska man skriva nu då?:D Liksom , jag sitter just nu , på sannas dator  , och det luktar fiskrumpa här inne :( 
och mitt luktar död ekorre. och malins luktar gammalt gris skin. -_-'
Hon är så kallad slaktarn(A) , HAHAH SKOJA ;) för malin kommer läsa detta ._. 
hoppas inte , och exakt nu , så sitter malin och förstör min dator , snällt , Men nu tror jag att jag är klar... NOT!:D
vi har bara börjat! ;) skoja ... sanna får pms ._. och det luktar inte gott :D eller ser inte så fint ut , typ en flod av blod rinner ut ur vi... vafan. Fittan! Men jag är klar nu , och nu tackar jag er tittare och min fru. Det är ... får jag säga?:O Min fru ...  är frivillig:D gift dig med mig! Mitt nummer är  070-hasexmedmig!
Min kuk heter Victor, ha en bra dag!(: glöm inte att dricka och köra ikväll :D



Kommentarer
jack

Jag var inte ett dugg seriös! Och jag tyckte inte jag var rolig var trött > <

2008-07-03 @ 02:28:13
URL: http://jacksomfaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0