Två dagar kvar den här veckan!

Har nyss rökt och druckit kaffe, och käkat lunch. Fan va jag var hungrig, haha. Jag har varit och jobbat, suttit ute med gamlingarna och fikat. Men det var trevligt, och jag har bara två och en halv timme kvar att jobba idag. Skönt!
Idag så ska mamma och dom fara till stugan, så jag är själv till på fredag. Och nu sitter jag och funderar på vad mamma ska köpa åt mig så jag kan laga mat. Har pröva ringa Ylva för jag tänkte bjuda henne på mat idag, men då svarade hon väl inte. Hon har väl legat och sett på PB hela natten så hon sover väl, haha. Ska fråga om hon vill sova också, vet inte om jag är så sugen på att sova helt ensam. Haha, det är bara två dagar kvar den här veckan! YES, efter de två veckor kvar. Det kommer gå fort, men nu ska jag se på tv. Jag börjar om typ 20 min, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0