Tack!

Sophie for nyss. Vi träffade Softie och fixade cigg, sen for vi hem till mig och drack kaffe och såg på Humor från tv4. Såg om de, men det är så jävla roligt! Haha, nu är jag trött och jag och Jack kollar på exktra materialet på filmen. Haha, finns typ inge roligare än den humorn från tv4 förutom min då! Haha, hade visst inte mycket att skriva. Men fick iaf en hundrig av min söta farmor idag, tack! Tänkte se en film som är på tv snart om jag inte går och lägger mig istället så klart. Längtar till helgen som fan, och orkar inte inte jobba nåmer. Men det är bara tre dagar kvar den här veckan så de är ganska så lungt! Men nu ska jag se tv och sen ta mig min natt rök och sen sova! God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0