Prison Break

Kom nyss hem från jobbet. Det har typ var tråååkigt! Fanns inte så mycket att göra om jag säger så, men de funkar. Kanske blir roligare när jag kommer inte lite mer i jobbet och att de ska bli bättre väder så man kan gå ut med gamlingarna så man har nånting att göra iaf. Men det blir säkert bra, det kännas bara surt att klia upp varje morgon och vara där till kl 8. Fyfan, men iaf. Idag så vet jag inte vad som händer, men jag ska iaf träffa Lisa, ungen har varit borta i 6 veckor. Och hon kommer hem idag typ kl 9. Då hinner jag vara med henne ett tag iaf, tänkte se lite Prison Break. Är så inne i det nu. Men nu ringde Ida och jag ska möta henne på en rök, en sen ska jag vila och se på PB! God dagens.



Prison break, världens bästa serie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0