Pengar till mitt konto

Är hemma på lunch, börjar om 30 min typ! Det är jävligt tråkigt på jobbet, och nu kan jag inte lägga mig i soffan och se på tv när jag kommer hem :( Bittert, men jag är inte lika trött idag för jag somnade typ kl 12 igår. I vanliga fall brukar jag somna typ 2-3. Mamma sa att de hade förts över pengar till mitt konto. Hon hade glömt att fixa så de inte kom in under sommarn, men jag fick behålla pengarna. Yes! Hoppas att de finns nånting att göra när jag kommer tillbacka. För jag får till aldrig göra nånting :/ Men det är ju fan onsdag imorgon, så då har ju faktiskt halva veckan gått. Så tiden går fort, och på torsdag blir de lk. Men nu måste jag gå för jag har sagt till mamma att jag ska jobba  in en timma (tog ledigt en timme i fredags innan PDOL ) så jag skulle hinna. Men jag orkar inte jobba in, så god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0