Och då kom jag fram till...

Hm, nu sitter jag här vi datorn och lyssnar på musik. Och blir inte trött, har suttit och spelat Harpan i typ 2 timmar. Börjar se lite suddigt nu faktiskt. Haha! Ikväll så har Softie kommit förbi och vi har chillat och sett på tv. Sen kom Sophie över på en kopp Kaffe och en rök. Det var trevligt! Och då kom jag fram till att jag vill fara på PDOL. Jag fundar fan va påre, vad ska jag annars göra? Jag vill ju festa och träffa folk, och vad är det man inte gör på PDOL. Jo, festar och träffar folk. Så bara jag får låna pengar utav mamma så far jag lätt, är äckligt less på att bara tråka hemma och glo på film. BORING! Jag har gjort de för mycket nu så jag är trött 24/7, men dock aldrig sov trött. Irriterande, haha. På dom senaste inläggen har jag bara låtit deprimerad, men jag är typ de. Helt seriöst, jag är så otrolig less. Men snart börjar jag ju jobba då får jag nånting att roa mig med på dagarna och kanske uppskattar min lediga tid sen efter att jag har jobbat och helgerna som jag gör i vanliga fall när jag går i skolan. Fan det lät ju bra, det har jag inte tänkt på. Jag kommer inte vara lika deprimerad när jag börjar jobba. Okey, nu längtar jag fan tills jag börjar jobba! Haha, helt otroligt. Men nu ska jag ut och röka min god natt cigg och hoppas på att jag somnar snart. För mamma sa att jag skulle upp tidigt imorgon för att vi skulle fara och kolla på tapeter osv. :O Jag som har vänt på dygnet så mycket, hojjja! Men det är nog lika, kanske har en chans att vända tbx? Hm, nja. Knappast.... Men jag lär ju märka. Och det jag märkte nu var att: OJ, vad jag hade skrivit mycket. Haha, det bara blev så. Nu lär väl ingen läsa, men det är ju som sagt valfritt. Men hahahaha. God natt allihopa!



Kommentarer
Malin

sällan du kommer få låna pengar av mamma?;S

2008-07-15 @ 00:46:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0