Nu blir det mycket att läsa för dig.

Haha, här var det inte uppdaterat. Har inte haft lust och ork att skriva någonting. Fast jag har dock haft massa saker att skriva om men jag har inte haft lust. Så nu blir det mycket att läsa för dig. Haha, jag kan ju iaf börja med att skriva om när vi tältade för nån dag sen (kommer inte ens ihåg när det var) men det var iaf as kult att tälta, vi grillade vurre och snackade och sen kom Sophie förbi och käkade vurre med oss och pratade. Senare så kom Petter, John k och Sebbe så var dom kvar ganska länge och pratade med oss sen gick vi typ och la oss, det var as kallt när vi skulle sova men på morgonen. Herregud, det var som en jävla bastu när man vaknade. Haha, fan det var hemskt. Fyfan.
Sen i typ torsdags, jo det var de. Så kom Petter, John k och Martin till mig (och Ylle) så skulle vi se på film, men det var ett helvete att välja film. Haha, det är de alltid hemma hos mig, man måste veta vad man ska se för annars kan man aldrig välja en (för att vi har så jävla många) så då var de ett helvete att ens hitta en, sen när vi började se så var den dålig. Då var det bara att byta igen, haha. Men de slutade med att vi såg Bondgåren. Sen slagga Ylva hos mig och vi såg på den Magiska leksaksaffären, den är faktisk bra men Ylva tyckte den sög (som vanligt) haha. Det var trevligt att hon ville sova, det var ju som ett tag sen nu, förut som vi typ alldrig utan varandra. Haha, men saker förändras och man ska försöka se det positivt och inte negativt.
Sen igår så for jag, Ylva, Softie och Mats till stugan, det var trevligt vi chillade, basta, badade och fiskade i flera timmar. Haha, och vi alla tre rörde för första gången i en fisk. Haha, vi höll alla på att börja gråta när vi fick upp den första fisken tog ett bra tag innan nån vågade röra den. Haha, men de löste sig tillslut. Men de var trevligt att vara där och bara vara ja, jag tycker att sånnt är helt mysigt. Och gud vad jag har skrivit mycke. Haha
Men idag så for vi hem från stugan tidigt för att det började regna, då var de inte så stor idé att vara där. Sen när jag kom hem så började jag se om från början på Prison Break, såg några avsnitt och sen gick jag och duschade. Sen kom Sophie över och vi såg på tv och drack kaffe. Sen for vi hem till henne och såg på en film och innan jag skulle fara hem så hade vi ett långt seriöst snack, det är så härligt att prata av sig till någon man litar på. Så vänner är det bästa som finns, och jag skulle aldrig i världen kunna byta ut dom vännerna jag har. Hoppas att det håller för evigt! Men jag kom iaf fram till att jag måste börja se positvt på saker och ting, livet är inte mer än vad man gör det till. Jag orkar inte tänka nåmer på allt som var förut, för de kommer inte att komma tillbaka, så är det bara. Så det är ingen idé att gå runt och älta på saker och ting. Men nu orkar jag inte skriva nåmer, och du orkar väl inte ens läsa nåmer så, Haha. Ska slå på kaffe och se på Prison Break sen ska jag hoppas att jag kan somna. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0