No way!

Sitter och dricker kaffe, ska snart slå på BP. Längtar det är så jävla bra, haha. Jag snackade med Ylva i tlf idag, haha. Vi snackade typ bara om BP, haha, det är så jävla bra alltså. Men orkar inte skriva om det, idag så har jag iaf jobbat. Tiden gick lite fortare än vad de gjorde igår iaf, men de blir säkert bättre dästu längre tiden går. Imorgon så har de iaf gått en halv vecka. WHOHOO! Haha, ikväll så skulle iaf Sophie komma förbi och umgås lite.

Idag så tog jag en lång rp med Ida, det började regna så jävla mycke så vi orkade inte gå hem. Haha, så kom hennes mamma cyklande förbi från ingenstans.Men vi satt iaf och snackade om PDOL, hon ska iaf med (har jag bestämt) och sen är de störta problemet, hur vi ska ta oss hem. Tänker inte betala typ 150-200 kr för natt buss hem efter, no way! Men jag har iaf köpt förköp och fått låna pengar, men det löser sig nog. Men ska se PB nu, är svin trött! God dagens.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0