Jobba

Är trött, vill bara gå och lägga mig i min sköna säng igen. Den ser jävligt lockade ut. Sitter och dricker kaffe och lyssnar på musik. Ska snart cykla och jobba, fan va jobbigt de låter. Åså regnar det ute, fan va skönt att man ska jobba inne i år då. Men ändå, jag hatar gamlingar som jag inte känner. Men morfar är ju där dock, men man vet ju aldrig om jag ens får vara på den avdelningen. Jag lär ju märka. Fyfan, jag börjar bli lite nervös nu faktiskt. Jag vill inte, men jag får ju pengar, så jag har ju inte så mycke till val om jag vill kunna göra nånting. Jag börjar på typ 15 min, jag lär ju cykla för tidigit, haha. Men nu ska jag chilla och vänta på att jag ska börja, god morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0