Humor från tv4

Kom hem för ett tag sen, ska snart se Humor från tv4 vol.1 klart med Jack. Somnade ju igår! Haha, idag så har jag varit med Lisa och vi spelade Mario Kart och sedan kom hennes pojkvän André åså var han med och spelade. Sen så orkade vi inte spela nåmer så då började jag, Lisa och Maggan (Lisas mamma) prata gammla minnen. Haha, fan va jag skratta, vi pratade b.la om klassresan i 6an, när jag, Lisa och Rebecca umgicks osv. Haha, roliga tider och hyss gjorde man när man var liten. Fyfan, ja. Sen rang Ylva åså gick vi hem till mig så fick hon hämta sina pengar + plattång, sen for hon hem. Och sen visade jag bilderna för mamma och pappa från Kreta. Så nu är jag fan trött, ska ju upp kl 7 imorgon och jobba :( Surt som fan, men tiden går fort. Så god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0