Har egentligen inte ens nå värt att skriva,

Skriver igen för att jag inte har nått vettigt att göra. Och jag upptäckte att mitt förra inlägg var ganska omsamman hängande. Fatta knappt själv vad jag hade skrivit. Haha! Var väll stressad eller någonting. Men igår så hann jag inte se klar humor från tv4 som vanligt. Tänkte se de nu innan maten, men jag är jävligt slö nu efter jobbet. Inte för att jag gör nånting, jag bara sitter men de gör mig så jävla trött!
Idag så ska jag umgås med Sophie och så måste jag träffa Softie för jag skulle köpa cigaretter av henne. Men de blir säkert bra, så skulle jag träffa Ylva men vi ser ju hur de blir med det. Imorgon så har jag jobbat halva tiden, fan va skönt! Tiden går fort, kontigt men bra som fan. Får ju pengar av att bara sitta och se på tv typ! Men de är lång tråkigt att bara sitta, men jag har egentligen inte ens nå värt att skriva, men jag har inte nått annat för mig alltså. Vill hitta på nått kult, men det är ju Luleklaset på torsdag så! Nu sitter jag och lyssnar på Panic at the disco och funderar på att jag inte vill sova i vardagsrummet under Lulekalaset :S Fan, mitt rum hinner ju knappast bli färdigt till fredag. Jaja, jag får väl göra de då.
Jag sitter bara och tänker på gammla tider typ -05, de var så underbart kult! Men de gör ingenting bättre av att bara sitta och tänka och sakna de hela tiden. Måste tänka framåt ist, får hoppas på att de kommer en sånn där rolig tid igen. Men de lär de ju göra, de gäller bara att vara positiv och se framåt. Men nu orkar jag inte skriva nåmer. Är hungrig! God dagens :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0