Fara på IKEA

Duchade nyss och kammade ut mina dreads som jag hade i håret, haha. Det är kaus här hemma, mamma skriker från mitt rum och tror att jag ska höra. Haha, ganska så hjärndöd. Blir jävligt irriterad, har inga pengar så jag att jag kan köpa ciggaretter, måste leva på snus. Irriternade, inte min dag idag märker jag! Vet inte ens vad jag ska göra, det finns inget att göra för de första. Men kanske ska vara med Lisa? Jo, det blir nog de. Men då låter de ju mycket bättre, längtar tills dom har fått till de i mitt rum och att vi ska fara på IKEA och shoppa massa saker till mitt rum. Längtar men längtar mer till Lulekalaset som börjar på torsdag. Men nu ska jag gå och be mamma göra mat så god dagens!


Afasi & Filthy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0