Besviken

Nu är jag ganska besviken. Har varit och kollat på tapeter med mamma, hade sett nå fina på internet. Typ en vägg med nå fina krumilurer, men min vägg är så liten som jag har som jag tänkte ha som fondvägg. Så om jag skulle ha den där tapeten så skulle den förstöras :( Besviken jag blev, så de fick bli en röd fondvägg och resten begie vitt men ringar. Men det var faktiskt fint. Så det blir säkert bra, sen blir de väll att fara på Ikea och köpa några hyllor till. Det ska bli jävligt roligt å få nytt. Är så less på mina blåa tapeter.
Ikväll så tänkte jag, Ylva och Softie tälta på Malmudden som förra året. Haha, det är så mysigt på nått sätt, men vi har dock bara ett tält som är för 2 pers. Haha, så det kommer bli trångt. Men vi har ju gjort de förut så det ska nog gå bra. Man kanske tar sig ett natt dopp och grillar kanske? Men det blir säkert bra. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och tänkte spela lite på data. Kanske går upp till Jacks rum och spelar lite GH, det var ett tag sen sist och det som är så roligt och beroende framkallande. Haha, men ska spela nu. God dagens :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0