Tidsfördriv

Kom nyss hem, satan att de ska börja regna. Det är då typsikt, då kommer snön att försvinna och de kommer bli blött och jävligt. Inte nog med det så kommer det att frysa sen så att det är glas halt och jag kommer halka för första gången den här "vintern" haha, jag känner det på mig.
Ska snart se på Scrubs, och lägga mig i sängen. Härligt det lät, jag blev svin trött när jag satte mig här. Har egentligen ingenting att skriva, men det är ju trots allt ett tidsfördriv det här med blogg.


Hittade mig en billig kamera som jag vill ha i julklapp,
måste bara informera mamma om det så hon kan köpa den.


Kommentarer
linda

Ah, man tackar :) desamma måste ja säga^^

helt stilren! haha

2008-12-03 @ 23:20:03
sofia

ja det är ju så!

sedär du har blogg, har länkat dig på min blogg, haha :p

2008-12-04 @ 11:41:22
URL: http://sfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0