Sjuk :(

Idag så blev det Shopping för hela slanten, haha. Missade dock när Danny sjöng, men jag bryr mig inte. Tycker ändå inte om honom. Men man fick iallafall autograf och nå bilder,  men det var dock bara små kidz så det var väl okej. Sen gick man runt på stan och tog sig lite mat. Sen var det bara att se på Idolerna, helt underbart. Fick se snygg Robin och kramades och tog autografer där med. Kan inte fatta att jag har träffat dom, men det blir att lägga upp bilder imorgon. Orkar faktiskt inte idag, jag är sjuk :( När jag kom hem kännde jag att jag hade fett ont i ryggen och ont i hela kroppen med världens huvudvärk. Somnade snabbt så kom Ida hit och vi såg på Björn Gustafsson (för mig var det typ fjärdegången) haha. Men jag tog mig en Ipren och nu har det gått över, trög jag är. Jag hade ju faktiskt kunna göra det tidigare. Men ibland är jag faktiskt inte så smart, det kan man faktiskt inte tro. Haha, men nu är jag på g igen för Nyår när jag känner mig frisk. Hoppas bara att jag känner mig bättre när jag vaknar imorgon!

Det känns helt jobbigt att vara sjuk, jag som inte har varit sjuk nångot det här året. Men det är ju så jävla typsikt å bli det så här strax innan nyår och på lovet. Sa till Mamma att jag höll på dö för att jag hade så ont, då sa hon att det är en förkylning som lägger sig på rygg och mage så har man ont i huvudet också. Just det jag har, jag blir så less. Och när jag väl blir sjuk, då blir jag verkligen sjuk. Jag blir seriöst liggandes i en veckan och det är inte kult i mitt varma rum ska jag bara tala om för er. Men jag får väl knarka piller och hoppas på det bästa, för jag SKA festa på nyår. Thats it!


Kommentarer
Anonym

haha tkr du att robin är snygg nu helt plötsligt?:P du har ju alltid sagt hur ful han är :P

2008-12-30 @ 14:31:18
ylva

de var jag som skrev ;)

2008-12-30 @ 14:32:30
URL: http://yllee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0