Sista lektionen imorgon!!

Det blev att hänga med Softie, vi fikade och bara snacka skit. Men det var trevligt som vanligt, men dock så blåser det ute och är glas halt. Det är en livsfarlig kobernation, det är stor risk för halkning om man säger så. Haha
Snart ska jag lägga mig i sängen och se på Scrubs som börjar 23.15, sen sova för att man ska upp och börjar kvart över åtta. Jobbigt, för att jag har haft sovmorgon hela veckan.
Ida tänkte iallafall komma förbi efter att hon hade varit hos tandläkaren och jag på skolan. Vi tänkte se på Den gröna milen så där på morgon kvisten. Haha, men det blir trevligt. Bara vi inte somna båda två, men jag älskar den filmen.
God natt alla glada! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0