Bio

Kom nyss hem, är frusen som fan. Har gått från stan men det var de värt, haha. Tur att man är ledig imorgon iallafall annars hade jag typ aldrig orkat upp.
Jag och Ylva gick till hennes morfar på bergviken och hämtade bio biljetter och sen gick in till stan och såg på Twilight. Det måste vara den bästa filmen jag har sett på länge, jag rekomenderar den helt klart. Alla borde se den, själv så tycker jag inte om vampyr filmer, men den var helt underbart bra. Ska nog tanka den så jag kan se den nån annan dag, haha. Sen var huvudpersonen helt söt, så de gjorde allting bara bättre.

Haha, det här måste ha tagit mig en evighet att skriva, är så frusen så att det gör ont. Och det är otroligt svårt att skriva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0