Andra advent

Mätt som fan, mamma gjorde en god omelett åt mig nyss. Gott det var, igår stoppade pappa upp mina lampor under hyllan (grattis) han skulle ha gjort det i sommras, det går sakta men säkert. Haha, men nu är det gjort iallafall.
Igår var jag med Softie och sen var vi med Frank å dom och drack lite vin. Men det var trevligt!
Ikväll så ska jag och Ylva gå på bio och se Twilight, mysigt det var ju som ett tag sen nu man var på bio. Och jag har hört att den ska vara bra också. Så det blir perfekt, så nu ska jag glo tv ett tag. God dagens!

Andra advent idag, helt sjukt. Tiden bara rinner iväg, hänger knappt med. I veckan blir det iallafall att plugga så man får det bort gjort och sedan kan chilla fram till jul. Det lät helt underbart!


Kommentarer
lina

Hopppas att u fixar skolan =) kram söt unge du är bäst

2008-12-07 @ 22:53:13
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0