UURSH,

Är grymt trött och sliten, vaknade kring 11 idag. Ändå somnade jag ganska så sent.
I helgen har jag typ inte gjort nånting, i fredags så kom Lisa, Veronica, André, Anna och Ylva till mig så satt vi och chillade och sen så gick vi in till stan (vi skulle gå runt sjön) vi satte oss vi hamnen och prata skit och hade de allmänt trevligt. Men sen började vi frysa så mycke så vi ringde Lisas mamma så hon kom och hämtade oss så då for vi hem och sov. Igår så hade mina päron surströmmings fest! UURSH, så de luktade äckel hela kvällen. Så då fick man vara barnvakt och rita och se på barn film. Men de var ganska så trelvigt! Senare mot kvällen så lekte Jag, Jack, Marcus, Malin, JP, Linn och Lisa Kurra-gömma med dunk. HAHAHA, de var faktiskt as roligt. Det var ju så mörkt och vi var på alla gårdar och gömmde oss. Haha, sen när vi lesnade så gick vi till skolan och hoppade Kråka och efter de så körde vi Ägget. Hahaha, de var så roligt. Men sen så gick alla typ hem och la sig. Så de har inte varit en sån värd helg, vart sugen på att fara till Boden igår. Men de blev aldrig av, men nu ska jag gå till Lisa och vara med henne och sen ska jag se Bring it on all or nothing som är på tv kl 17. God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0