Somna sittandes

Herrgud va trött jag är, fast jag la mig tidigt igår. Fan håller på att somna sittandes, inte så trevligt! Börjar jobba om en halv timme.
Igår så gjorde jag typ inte mycke, kollade på tv och snoka på data, haha! Sen kom Sophie förbi en sväng och tog en lägre rök. Men de var trevligt iaf, ja sen så for jag till Lisa en sväng och vi spelade som vanligt! Haha, men det är så otroligt kult.
Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra, ligga och chilla. Men då lär jag typ bara somna, haha. Inte så värt, men jag får väl se vad som händer och sker. Men nu är de bara 2 dagars jobb kvar, fan de är ju ingenting. Men ändå så går tiden fort/sakta på samma gång. Konstig, men de är så de känns. Jag är så trött så att de jag skriver har tagit mig jävligt länge, måste nog gå och lägga mig 9-10 idag. Men nu ska jag spela Harpan och lyssna på Patd! . God dagens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0