Innan jag insåg att

Ja, då är man hemma på lunch. Bara två och en halv timme kvar idag. Härligt! Jag var helt död imorse när jag vaknade, ville fan inte kliva upp. Jag vakanade kl 3 och trodde att kl var 7 så jag klev upp och började klä på mig. sen stod jag och kollade på kl i säkert 5 min innan jag insåg att kl faktsikt bara var 3. Haha, fyfan. Så där gjorde jag förra året också när jag skulle jobba, jag är så orolig att jag ska försova mig de är därför.
Mamma ringde till Onoff och dom har inte fått in min tlf än ;/ Den kommer typ i veckan iaf, fan vad jag saknar mig tlf. Idag ska jag typ vara med Sophie och chilla. Fan jag är helt död nu, är svin trött. Hade kunnat somna men om jag gör de så kommer jag väl aldrig vakna, men jag får spela så jag håller mig vaken. God dagens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0