Prommis

Hey hey, nu sitter jag här och väntar på att myggan ska börja igen. Haha, det är ju så himmla bra. Sverige pussas och kramas var ju också idag. Det är så roligt så det är inte sant! Haha, idag har jag, Softie och Ylva gått en promenad från stan till malmudden till bergviken =) Det var trevligt, imorgon blir det att gå från skolan! Känner att nu får det vara nog med att sitta hemma å lata, har ju som inga planer på att bli som ett hus! Haha, undra vad som händer i helgen. Jag, Ylva och Softie kanske skulle bowla, men vi ser ju hur det blir! Ska sova snart, är svin trött. Är så less på skolan också, vill bara ha sommarlov. Inte för att det händer så mycket mer än Kreta, Jobba, Luleåkalaset typ :P Vad jag vet nu iallafall, blir väl också sola, bada, festa och bara umgås :) Det ska bli underbart, tiden går ju svin fort. Har snart redan gått ut 1an, det är helt sjukt. Snart är jag fan typ 40. haha, Så känns de iaf. Men fyller år om typ 8 dagar eller nått! Men nu orkar jag inte skriva nåmera, Bye! Bye!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0