Fuckat!

Skrev nyss as mkt här, allt bara försvann. Irriterande! Är trött och less som fan på skolan. Men thats life, idag händer det inte så mkt, Mikaela ska komma hit vi ska se på Pearl Harbor för vi såg den i skolan och sen hade vi som uppgift att skriva om den. Och vi såg inte ett skit i skolan, så då får man ta de nu istället. Jag, Ida och Sophie har varit as duktiga i skolan, jobbat svin bra. Duktiga vi är! Har ätit frukost varje dag den här veckan stolt jag är (Har inte ätit sen jag gick i 8an). Igår gick jag och Softie på en prommenad, härligt var de. Idag börjar Svergie pussas och kramas, hoppas att de är värt å se! Men de borde de vara eftersom att Björn Gustafsson är med ;) Myggan börjar också idag, de är ju grymt kult! Haha, och på tal om tv-serier så började Prison Break i måndags, jag vart över lyckling. Har längtat som fan tills de skulle börja igen. Igår gjorde jag inte turismen kommer inte orka göra de idag hlr är så trött. Men de ska vara inne på tisdag. Jag, Ida, Sophie och Mikaela var på Sub oc, och käkade! Gott var de, Men nu ska jag käka lite pigelin och se på tv. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0