Ingen uppfattning

Äntligen hemma, skönt. Jag har inprincip vara borta sen i lördags. När jag kom hem efter stugan for jag och Softie till Frank och sen har jag sovit hos henne tills idag. Så ikväll blir det att vara hemma och glo på tv, har dock missat massa program bara för att det är lov. Typsikt man har ingen uppfattning om tid eller dagar när det är lov, men det är så det ska vara.
Under veckan så har det blivit och gå på stan, fyndade mig en stickad snygg kofta och sen blev det att dra en Doken, gott det var. Det var som ett tag sen.
Nu ska jag vänta på att klockan ska bli 22.30 så jag kan se Mats på tv, undra vad han ska prata om.

Min kamera sladd är borta, så kan inte lägga in dom fina bilderna från stugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0