Frukost eller kvällsmat?

Går dagen var mysig men tyvärr inte mycket till sömn. När jag kom hem till Softie så hade dom släkt ned och tändt en massa ljus så det var mysigt. Sen satt vi och snackade skit och tog det allmänt lungt. Vi såg också på Bedtime stories, det var lite för barnslig för min del, men det var helt ok.
Sen var jag svin trött och somnade, men då fick Softie ett idiotiskt telefonsamtal som väckte mig. Då var vi båda klar vakna och hungriga, då fick det bli Statiol sådär vid 6 på morgonen.
Då fick man en fråga: Är det frukost eller kvällsmat? HEHE! Han tyckte att han var mycke rolig, men eftersom att vi var övertrötta så var han faktiskt det.
Ikväll kanske vi ska fara förbi Frank och hälsa på, det var ju som ett tag sen sist nu.
Imorgon börjar en ny vecka, är inte nog utvilad känner jag. Underskatta inte helgerna....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0