Avklarad

Nu har man käkat och snokat runt på alla sidor/bloggar som jag läser varje dag. Och det som väntar mig är att plugga teori, TRÅKIGT! Jag har ingen ork eller vilja till att göra det känner jag, men jag har inte mycke till val faktiskt.
Ikväll ska jag iallfall förbi Ida och fika, hon fyller ju då som sagt år idag. Sen under veckan får man kolla vad man ska köpa för något roligt till henne.
Första dagen på den här veckan är ju snart avklarad, jag känner att veckorna bara kommer att springa iväg och snart blir det sommar. Fast det känns verkligen inte som det, det snöade igår och man ställte klockan på sommar tid. Det gick inte precis ihop i min hjärna men det är sådant man får leva med.
Nu ska jag ta tag i verkligheten, hejdååååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0