Rent utav

Ännu en gång, jag hatar komunen. Idag fick jag hem ett brev där det stod att jag skulle få första perioden helt plötsligt och dom hade sagt till mamma att det var säkert att jag skulle få sista. Jävla idioti alltså, jag hade ju ställt in mig på att ha sista perioden och vi har ju bokat resan å allt. Jag är jävligt less och det är bara en massa tjorv uti allt, och det tog ett jävla bra tag att få veta att jag skulle få första perioden.... Jag som skickade ansökan första dagen!
Men imorgon ska iallfall mamma ringa dit och skälla ut dom, och jag hoppas att jag INTE får det jobbet som jag fick första perioden. För det lät faktiskt rent utav hemskt!!!
Nu ska jag försöka sova för imorgon väntar en onödig dag med bara betygssnack. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0