Kan inte mer än skratta

Tog mig nyss min efter middag rök, haha. Det blev lite sen middag om man säger så, men jag har inte varit nå hungrig. Snart ska jag lägga mig i sängen och glo på tv och hoppas att det finns nå bra att se.
Idag har jag inte gjort så mycket, legat och sett på tv och sen så for jag hem till Softie och såg på film/tv. Men det var iallafall KULT! Haha, men imorgon så börjar ännu en jobbig skolvecka men två extra lektioner. Jobbigt, känner mig inte så peppad. Sen vecka 4 så har jag nytt schema med ännu mer lektioner, jag vet inte hur jag kommer att klara av skolan?

Haha, ibland kan man inte mer än att skratta. Om man nu har åsikter om något så ska man inte vara "anonym" när man kommenterar. Stå för det man skriver, inte för att det var något speciellt men ändå. Och om jag skriver kult så gör jag det, för det är faktiskt något som jag också säger inte bara skriver. I min värd så heter det faktiskt så, och jag bryr mig faktiskt inte om man sa det när man var barn. Jag kanske fortfarande är ett barn? Orka bete sig äldre än vad man är!


Kommentarer
Linda

Vissa människor har behov av att klaga på andra .. 8)

Svar : Jo jag drömde lite å mitt i allt så vaknade jag med ' Tibi ' i huvudet .

Jag vill inte ha något ' namn ' som min mamma och syster vill ha . Utan det ska vara något speciellt . Därför tycker jag Tibi och Zipii är bäst eftersom jag inte har hört att några andra har de namnen . :) Hoppas hoppas mamma inte får som hon vill .

2009-01-12 @ 00:34:55
URL: http://lindasfunderingar.blogg.se/
alexandra

tja :)

2009-01-12 @ 16:08:56
URL: http://allis.tk
Ida

Mycket bra skrivet, sanna! Idioten kanske fattar nå ;p

2009-01-12 @ 18:31:02
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0