Min bästa födelsedag!

Nu sitter jag här med min nya dator som jag redan älskar och håller kär.. Har nyss satt lösenord så ingen idiot kan komma och sitta vid min data bara för att jag har en laptop. Sen fick jag också pengar, ett nytt data bord och smycken (av Ida, Ylva och Softie) och blommor av Ida och Teija och självklart ett trevligt sällskap. Tack så mycket för att ni gjorde min födelsedag till den bästa! I love you girls.
Ylva, Ida och Softie kom hit och käkade taco + kykling paj med halva min släkt, och sen begav vi oss mot Skurholmen. Blev att sitta där och dricka lite vin och öl och snacka skit och hade jävligt roligt. Men det har dock inte blivit krogen för min del i helgen, men på torsdag då jävlar.
Jag har redan hunnit köpa cigg och öl, nu är det bara snus kvar som jag måste köpa så det blir fulländat att jag har fyllt 18. Haha
Idag har det bara blivit att degat och varit förbi Frasses och käkat lunch/middag med Ida, så ikväll ska jag nöta min nya dator och bara dega på soffan.






Ingen kan någonsin ta eran plats, jag älskar er!


Kommentarer
Ida

Näst sista bilden var ju förskräcklig, HAHAHAHAHA!

2009-04-26 @ 20:04:39
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0