Sov koma

Är svin trött, ska snart sova. Ida och Sophie for nyss hem, Ida har färgat min utväxt (det var på tiden) och sen såg vi två filmer. White chicks och Epic Movie, sen så kom Sophie då såg vi på Humor från tv4 haha. Så det blev mycket film tittande idag alltså. Så gjorde Sophie den dära franska (som hon kallar de, det står för fransk manikyr) haha.
Imorgon har jag en slö dag, två lektioner sen slutar jag. Och på Fredag har jag också bara två lektioner, härligt som fan! Men nu är de helt seriöst i skolan alltså, gäller att få bättre betyg i år. Det är iaf de jag strävar efter, men de ska nog gå att fixa. Men vi har fått nya lärare och nya kurser, vissa verkar intressanta men andra inte. Jag hamnar i sov koma varje gång jag har lektion. Jag fattar inte, när jag är utanför lektionen är jag pigg, men så fort ja sätter mig i ett klass rum och läraren börjar prata håller jag på att somna. Måste sluta med de, haha.
Jag känner mig sjuk, de har jag gjort i flera dagar. Men de verkar aldrig vilja bryta ut helt, jag går och väntar på att de ska göra de, men de verkar inte vilja.
I tisdags så hade jag Varm kök, funderar på att byta kurs. Helt sura och arga lärare alltså, inte så kult när dom är förbannade. Men jag ser ju hur jag gör, jag måste isf gå till skolsyster och ta nå tester typ om jag ska gå kvar. Det känns inte så värt, men jag lär ju märka hur jag gör. Om jag ska byta, så har jag ingen aning om till vad?
Imorgon ska jag till Ylva och se PB, det har kommit två nya avsnitt på sesong 4. Happy som fan, har väntat på att de ska komma hur länge som hällst. Änligen säger jag bara, men nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv. Är svin trött, så god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0