Skylla sig själv.

Vaknade tidigare än planerat, fan va jag less jag blir på det. Det är säkert bara för att det är men ända riktiga sovmorgon. Typiskt.
Mamma och pappa hade farit när jag vakna, fan va sur jag är just nu. Dom väckte mig inte ens och frågade om jag ville följa med. Det ska jag komma ihåg, men jag är iaf glad att mamma äntligen har tvättat lite av mina kläder. Våran tvätt maskin hade gått sönder, men den var dock bara sönder i 2 dagar, men ändå. Tur att dom köpte en ny så fort, annars hade jag fått panik. Fan va sur jag har varit för de också, men hon lär mig ju aldrig hur man tvättar då får hon ju skylla sig själv.
Jag är svin trött, men jag lyssnar på musik så jag kanske blir pigg snart. Jag tror jag har tappat bort Malins headset, oooops. Eller så har jag bara stoppat de någonstans, jag får leta fram den snart. Men nu tänkte jag gå och göra mig lite frulle. God morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0