Inte hänt ett smack

Sitter och ser på Vem kan slå Filip och Fredrik? Det var faktiskt ganska roligt att se, spännande också. Haha!
I helgen har det inte hänt ett smack (börjar bli jävligt less), i Fredags så såg jag på den nya Batman och den var inte ens bra. Lång tråkig som fan, men i vissa hörn var den bra. Men skulle aldrig idas se den igen.
I lördags så gick jag på stan en sväng, sen så har jag bara spelat och sett på film. Mot kvällen så gick jag till Linn och vi såg den nya Mumien, den var faktiskt bra. Måste se dom andra också nån dag.
Men idag så ska jag och Ylva fara och träna, sen så får jag skynda mig hem för jag ska se hål i väggen. Haha, det verkar vara så roligt och de får jag inte missa. Men men, nu ska jag fortsätta se på tv och kanske städa till lite i mitt rum? God dagens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0