Fatta härligt!

Min ända riktiga sov morgon och jag vaknar otroligt tidigt :S Tänkte vakna halv 10, och sen snoza i typ en halvtimma så jag fick sova ut. Men nej nej inte de. Då vaknar jag kl 10 ist utav mig själv och kunde inte somna om, ledsen jag blev. Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik, det bara dånar ute på gatan (som vanligt). Men jag älskar musik så mycket och jag tycker om att lyssna högt!
Idag så har jag ingen aning om vad som händer, jag sitter iaf och drömmer om att Panic at the disco ska komma till Globen så jag får fara dit och se dom + att shoppa i Sthlm. Fan, kan det inte bara hända, jag tänkte iaf snoka fram och se om dom ska något till Globen, isf bär de sig av Ida och Sophie? Eller vad säger ni? En weekend i Sthlm + Patd, fatta härligt!
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, min buss går 11.40 vid mig. Blir väl att lyssna på musik och snoka som vanligt. Haha, kanske städar till lite? Men nu ska jag lyssna musik och se om de finns nå värt att se på tv. (säkert inte) God morgon!


Kommentarer
Ida

JAAA! då far vi på en gång! :D

2008-09-06 @ 18:57:54
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0