Vi av alla människor

Tänkte att det skulle vara en chill dag idag. Men kan som säga att den var ju som de, men jävligt lång tråkig! Först så hade vi Engelska på morgonen, sen efter de så gick vi in till stan och väntade på att bussen skulle gå till Universitetet, då satt vi och duskuterarde om allt möjligt, typ andras syn på Sverige, hur lagaen egentligen borde vara, straff och mycke mer. Haha, kan inte fatta att vi av alla människor var så himla seriösa. Haha, alla kan väl vara seriösa nångång.
Sen då när vi kom till universitetet var de två föreläsningar, en var as tråkig. Bara hur man ska komunicera med andra utan att prata (med bild/film/musik osv) boring. Sen den andra var intressant, det var två st som pratade om att vara utbytesstudent i USA och den andra om att flytta därifån till Luleå. Det var roligt att höra eftersom att jag också vill fara till USA!
Sen såg vi på Romeo och Julia, den var inge bra. Ursh, lång och tråkig. Tycker om att se på teater men de där var kass. Sen får iaf jag och Ylva och tränade, och jag trode jag skulle hungra ihjäl. Men som tur var de god mat när jag kom hem, och käkade as mycke. Mmumms, haha. Men nu tänkte jag kolla en buss som går till Softie, är så less på att bara sitta hemma på kvällarna. Kan ju fara dit och plugga ist? Låter bra, hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0