God dagens

Kom typ nyss hem, har varit hos Sofite. Känner mig as seg och trött, de kommer bli tungt att träna idag känner jag. Känner på mig att de kommer bli en tung vecka, men hoppas att det inte blir det.
Igår så såg jag och Softie på film, vi såg Saw 2 och Mirrors, den var hyfsat bra. Men ett irriterande slut, fan va jag hatar det. Så köpte vi frunkt på Statiol, de känndes ganska så nyttigt. Haha, i vanliga fall hade man köpt varsin stor godis påse, men inte igår. Måste vara stark och försöka motstå, men godis å sånnt är inte min strösta svaghet, det är mer maten. Men de ska nog gå bra att vara nyttig, men borde nog skaffa fasta mat tider, men de går åt helvete. Haha, men nu ska jag glo tv och bara ta de lungt! God dagens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0