Boring!

Inte så värd skol dag, började kl 10 sen så var vår SH lärare sjuk, då behövde vi inte ha sista lektionen. Så då hade vi bara en lektion, men det var skönt iaf.
Sen efter det så for jag hem, råkade somna på soffan. Haha, sen ringde Ylva och väckte mig så for jag in till henne och följde med och henne och shoppa. Hihi, jag vill också. Sen for jag hem, då sa Jack att han hade GH 3 på mobilen då blev jag helt glad, har nött de ända sen jag kom hem från stan typ. Haha, han skickade över de till min mobil, har klarat ut allt snart. Tråkigt men sant! Ikväll så måste jag analysera en låt på engelska, boring! Det ska vara klart till imorgon, fyfan. Sen måste jag plugga lite på provet som jag har på fredag, men jag lär ju se hur det går. Ska käka, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0