Rädd som fan

Lisa for nyss, och jag är jätte nervös inför imorgon. Jag och Malin gick och kollade på sprutorna och såg hur stor förpackningen var, jag trode jag skulle svimma. Så nu är jag ännu mer nervös än vad jag var tidigare, men jag måste göra det. Det är säkert inte så farligt som jag tror att det är, men jag som inte ens vågar pierca mig. Haha, men det går säkert bra.
Mitt projekt med håret gick åt helvete, det är rakare än ever. Det var ju då typiskt, mina självlockar försvinner så fort mitt hår blir tort. Men det är ju alltid så, dom som har rakt hår vill ha lockigt och dom som har lockigt vill ha rakt. Men jag får väll antigen locka det varje dag eller så får jag väl permaneta det. Men nu ska jag se på tv och hoppas på att det går bra imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0