Plugga ;(

Kom hem för inte så länge sen, har ju då varit hos Softie. Men det blev inge färga ögonbrynen, haha. Det blev att synda och gå på Kvantum och köpa dead head istället. Haha, det var ju typiskt när jag ska försöka att vara nyttig. Men nu har jag bestämt mig, det var sista gången.
Men sen satt vi mest bara och prata så jag missade sista bussen hem (7an iallafall) så då fick man gå ända ner till Kvantum igen, haha. Men nu sitter jag här och skriver fast jag borde plugga till NKn som jag har muntligt prov på imorgon. Men jag vet att jag inte kommer att göra det ikväll heller, för jag ska se på Scrubs. Får väll små plugga i pausen typ. Haha, men jag lär ju märka hur det slutar, men nu ska jag kolla när Scrubs börjar. Det har säkert redan börjat, skulle ej förvåna mig, god natt!


Kommentarer
lina

Kolla in på min blogg och läs om den fantastiska tävlingen! En tävling för dig som vill ha löshår =)

2008-11-25 @ 19:06:09
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0