Middag och Idol (Y)

Nu är jag faktiskt as trött, helt konstigt men sant. Ska snart göra nå frukost/lunch, finns säkert inte gott hemma. Men får väl ta det man har.
Efter skolan så blir det att träna med Ylva och Amanda, sen blir det att skynda sig hem och fixa sig. Sen blir det middag och Idol (Y) Den vanliga tjejkvällen, sen blir det väl att bara ta de lugnt. Men jag måste nog också städa mitt rum, det ser ut som ett helvete här nere.
Min buss går inte förens om en timma typ, och jag är ju inpincip typ klar. Eller jag ska bara käka och det går ju faktiskt fort, jag är alltid så trög på kvällen när jag ställer alarm.


Kommentarer
lina

Mysigt du har alltid så mysigt med dina tjejer =)

2008-11-28 @ 13:38:07
URL: http://lajniss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0