Lars :(

Konstigt nog är jag inte sov trött, men lär nog bli det så fort jag går och lägger mig i sängen. Men ska nog slå på en film och somna och vakna imorgon av mig själv, helt underbart. Finns de nå bättre än att vakna av sig själv? nej jag tror faktiskt inte de.
Idag så hade vi lektionen som var ca. 1 timme, sen for jag hem och chilla. Tog sen bussen in till stan, for och tränade med Ylva och Ida. Haha, jag och Ylva köpte varsin Frida tidning pga. att det fanns en affisch av Wentwort Miller, haha. Ska kanske läsa den istället för att kolla film? Tror nog att det blir så, haha.

Idag skulle mamma jobba över, typ till 8? Så då skulle pappa laga mat, då tänkte jag det blir antingen äckliga pyttipanna eller så blir det att köpa hem mat, så då blev jag as sugen på typ Kina mat. Men nej, när jag kommer hem så säger han att vi ska äta köttsoppa, uscch! Men då gjorde jag min specialitet, Nudlar! Haha.

Men iallafall så kom Sophie, Ida, Ylva, Amanda och Johanna över och kollade på Idol (som vanligt) och sedan Singing Bee. Det är alltid lika trevligt när dom kommer!

Men då var de då självklart min favorit som åkte ut (Lars) alla blev helt ledsna, Ylva började tillochmed gråta, jag kommer säkert göra det ikväll innan jag går och lägger mig. Haha, känns som att jag kommer att göra de. Jag som tyckte om Lars så mycket, han var ju BÄST! Men jag förstod nästan att han skulle åka ut, men nu känns det faktiskt inte som att det är någon mening med att se på Idol. Men de finns ju dock andra som är bra, men inte lika bra som Lars. Men iallafall, så sen gick vi ut en sväng och som vanligt var det bara jag, Ida och Ylva kvar. Så vi gick hem till mig och snackade i flera timmar, men det är ju nice. Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min tidning och hoppas på bättre tider, god natt!



Kommentarer
ylva

LARS ÄR BÄST, OCH HAN ÄR FAN SÖÖÖÖTAST!!! HAHAHA. ÅHH JAG GRÅÅTER!

2008-11-08 @ 04:09:12
URL: http://yllee.blogg.se/
Lina

Hehe, alltid lika mysigt att somna till en frida tidning och sen vakna av sig själv =P hhaha

2008-11-08 @ 10:39:59
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0