Jag är fan knäpp!

Äntligen klar med den där jävla anlysen. Det tog mig ett antal timmar, haha. Men var ju dock och kollade på kläder som jag vill ha. Får se om jag får allt, men jag lär ju märka imorgon. Nu är jag typ inte ens trött, tänkte packa klart allt i min väska innan jag lägger mig. Får ju inte glömma varmköks kläderna får då får jag inte vara med, så imorgon på skolan blir det att plugga hela dagen, inte så lockande. Men ändå, men det känns skönt å få analysen bort gjord. Ska bara skriva ut den imorgon innan jag far till skolan, hoppas jag inte glömmer.
Idag har jag fan bara legat, haha. Äckligt les jag är på mitt rum nu alltså, men p och g kom iaf förbi på en rök. Men det var dock typ snart två timmar sedan. Haha, jag tyckte dom var knäppa som var ute. Men vad är inte jag då som är vaken den här tiden och börjar 8.15 och slutar kl 17?


Kommentarer
Lina

Du verkar ha mycket i skolan.. känn dig inte ensemmen hehe.. jag har också mycket nu men jag vet inte om jag orka har stora planner på att hoppa av för att de känn inte rätt de känn som att jag har hamnat på helt fel linje =S Suck

Ibland hatar jag livet!

2008-11-04 @ 09:14:33
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0