Har inte fattat det än

Kan inte somna, är för nervös för imorgon. Haha, det är imorgon. Tiden har gått så fort, det var 3-4 måndarer sedan vi bokade resan. Sen så ska jag fara redan imorgon, jag har inte fattat det än. Kommer nog inte fatta förens vi är framme på Kreta. Jag vill bara vara där nu, måste försöka sova. Men jag kommer säkert bara ligga och vrida på mig länge innan jag kommer att kunna somna. Det är bara några timmar kvar tills jag far, ska vara på Kallax kl 20.00. Vill lägga in låtar på mp3 nu, men jag spara det till imorgon så jag har nånting att roa mig med ett tag iaf. Ska kanske färga min utväxt imorgon? Nja, jag vet inte om det är nån idé igentligen. Men jag lär ju märka imorgon, men nu ska jag se på Joey och hoppas på att jag kommer att somna nångong. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0