PDOL, inte så värt

Hejsan, har inte skrivit nu på länge. Har inte haft på data nå typ! Haha.
Ylva har sovit här sedan i onsdags haha, men hon for hem igår. Alla for till stugan förutom jag, jag kunde ju inte följa med för att jag jobbar ju :( Men det är ju bara 9 dagar kvar, YES! Haha, och på torsdag så börjar Lulekalaset!
Ylva och jag har kollat på PB, och sett sista avsnittet som har visats i Sverige, tror att dom inte ens har hunnit göra nån mer är S03E13, 14 kommer väl efter sommarn. Men i fredags så var ju vi ju på PDOL, inte så värt 350 kr. Knappast, men ändå. Kan ju inte säga nå annat än att det var ju trevligt och funkade för en kväll. Haha, vi var med Petter och dom. Blötte ner oss på "skummpartyt" och sedan så glömde vi bort alla artister :/ Inte så värt, men ska fan se på Lulekalaset. Men i lördags så låg jag och Ylva hos mig hela dagen, gjorde nada. Längsta vi gick var runnt parken med hundarna, haha! Hemskt, men ändå. Sen for hon hem i söndags, det blir tomt men. Sen kunde jag inte sova igår, det är ju typsikt bara för att jag skulle upp och jobba idag. Så när jag kom hem så hade mamma och pappa tömt hela mitt rum på saker för att vi ska tapetsera om snart. Så jag slapp göra de, skönt! Ja, så nu sitter jag i Jacks rum, dom hade släpat upp den hit. Så nu sitter jag här och lyssnar på Afasi & Filthy - Jobb, en bra låt! Fan hade velat se dom på PDOL, helvete. Men de löser sig säkert. Ska snart se på Humor från tv4 vol.1, så jävla bra! Sen vet jag inte vad som händer. Ingenting säkert, men god dagens !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0