Skooter

Fan va gott det var med mat alltså. Jag gick till 5 idag, jobbigt med en massa hål. Men man är ju ledig på torsdag och hoppas att vi är ledig på fredagen också (nästa vecka). Isåfall jävligt chillt, eller måste till skolan på torsdag på Engelskan ska göra nå skit och då samtidigt kan jag lämna in alla uppgiter som ska vara inne. Det blir ju perfekt! Så nu är de helt lungt.
På nå tag ska jag fara och träna med Softie, sen får jag se om jag kommer idas ta tag i pluggandet. Men det tvivlar jag starkt på. Men bara det är klart till på torsdag så är det bra!
Har bara två lektioner imorgon och min underbara sovmorgon, sen är det helg igen. Helt underbart! Imorgon blir det då Idol och sen på lördagen bär det av till Softie stuga och köra skoter. Kuuuuult!!! Längtar, det var ju som ett tag sen nu.
Men nu ska jag ligga och slöa framför tvn till Softie ringer, tjarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0